The Basic Principles Of سکه بخریم بهتره یا طلای آب شده

Wiki Article

خرید طلای آب شده صفحه اصلی > طلای آب شده : از کجا طلای آبشده بخرم؟ راهنمای کامل نکات خرید طلای آب شده از بازار

به خصوص در زمان کنونی که ارزش پول ملی رو به سقوط می باشد و به همین دلیل باید به گونه ای سرمایه گذاری کرد که ارزش سرمایه حفظ شود. اما همین سرمایه گذاری روی طلا دارای انواع مختلفی می باشد.

شاید به این محتوا هم نیاز داشته باشید:   فروش طلای آب شده گرمی

سکه‌های ضرب شده پس از انقلاب اسلامی، با عنوان سکه بهار آزادی شناخته می‌شوند. این سکه‌ها در چهار نوع تمام بهار آزادی (به وزن ۸.۱۳ گرم)، نیم سکه بهار آزادی (۴.

جدیدترین مدل های طلا و جواهر را برای سفارش ساخت می توانید در قسمت ویترین طلا بررسی کنید.

بسیاری از سرمایه‌گذارانی که با هدف حفظ ارزش پول و فرار از تورم قصد دارند سرمایه خود را به طلا تبدیل کنند، بین خرید طلای آبشده، دست دوم و سکه مردد هستند.

این نوع طلا، اصولاً باید دوباره جهت تولید مصنوعات زینتی به کارگاه‌های طلاسازی بازگردانده شود.

دانستید که خرید طلای آب شده دارای یک مزیت بزرگ می باشد و آن عدم نیاز به پرداخت اجرت و مالیات و … می باشد. بنابراین می توان خرید طلای آب شده را گزینه ای مناسب تر تلقی کرد.

حداقل قیمتی که باهاش بهمون طلای آب شده می‌دهید چقدر است؟

مشکلاتی که نگهداری و نیز خطراتی که در این باره غیر از خطر سرقت وجود دارند هم در این باره می توانند عیب تلقی شوند.

روی طلای آب شده باید اسم آزمایشگاه و انگ (کد رهگیری) درج شده باشد.

میزان نقدشوندگی مناسب: سکه هیچ‌وقت روی دست شما نمی‌ماند. می‌توانید به سادگی حجم زیادی از سکه را خرید و فروش کنید و آن‌ها را در زمان کوتاهی به پول نقد تبدیل کنید. اگر سرمایه‌ی متوسطی دارید، می‌توانید به سادگی وارد این بازار شده و here کار سرمایه‌گذاری روی سکه را با سکه‌های چند گرمی آغاز کنید.

همانطور که می‌دانیم و بارها با آن مواجه شده‌ایم، خبر جنگ، تحریم، تغییر رهبران سیاسی جهان و غیره، همه می‌توانند در بازار سکه تأثیرگذار باشند.

بازار سکه تحت تاثیر بازار داخلی ایران است، یعنی هر زمانی که دولت بخواهد می‌تواند قیمت‌ها را تغییر دهد و همچنین محدودیت‌هایی در خرید سکه وجود دارد.

Report this wiki page